Wijziging Vinkeveense Plassen

Donderdag, 13 augustus 2020

Per 1 januari 2021 is het op de Vinkeveense Plassen alleen nog toegestaan te vissen met een (extra) Vispas van de Algemene Weesper Hengelaars Bond. Bent u geen lid van de AWHB of neemt u geen extra Vispas bij ons af, dan dient u dit tijdig te regelen voor het nieuwe kalenderjaar.

Deze wijziging heeft te maken met het beƫindigen van de overeenkomst tussen de AHV (Amsterdamse Hengelsport Vereniging) en de AWHB t.a.v. het gezamenlijk betalen van de pachtsom voor de Vinkeveense Plassen.

----------------------------

From January 1, 2021, it is no longer permitted to fish on the Vinkeveense Plassen with a VISpas from the Amsterdam Fishing Association (AHV).

One of the following documents is required to be allowed to fish on the pools from that date:
- An (Extra) VISpas from the AWHB (Algemene Weesper Hengelaarsbond)
- A day or week permit from De Goede Vangst.

In addition for carp anglers:
- A 3-rod permit / night exemption from the AWHB available as a weekly permit and annual permit.

To order, go to: www.awhb.nl
Questions? ledenadm@awhb.nl