De AWHB organiseert gedurende het jaar diverse wedstrijden en competities.

Witviscompetitie

De witviscompetitie bestaat uit 7 wedstrijden en een finalewedstrijd in wateren van de AWHB. De beste 3 vangstgewichten bepalen de plek in de finalewedstrijd.
Deelname staat vrij voor leden van de AWHB, u betaalt eenmalig € 50,00 voor alle wedstrijden in deze competitiereeks.
Er wordt gevist op gewicht. Het gebruik van een katapult, vers de vase of rode maden is verboden.
Bij onweer heeft de wedstrijdcommissie het recht de wedstrijd af te gelasten.

Inschrijven voor deze competitie kan voor aanvang van de eerste wedstrijd aan het water of vooraf bij Hans Duijnmaijer via Duijntje@outlook.com

De prijsuitreiking vindt plaats na afloop van de laatste wedstrijd op een nader te bepalen locatie.

Karperwedstrijd

Er worden in het najaar één karperwedstrijd georganiseerd in Maarssen.

Seniorencompetitie 55+

Voor 55+ leden van de AWHB bestaat de mogelijkheid om deel te nemen aan de 55+ competitie.
De wedstrijden worden gevist op 7 woensdagen. U betaalt eenmalig € 10,00 voor deelname.
Er wordt gevist op gewicht en het gebruik van een leefnet is voor de wedstrijd toegestaan.

Zaterdag- en Avondcompetitie

De competitie is voortgekomen uit de voormalige viscompetitie van Abbott en wordt sinds enige jaren voortgezet onder de vlag van de AWHB.
De wedstrijden worden gevist op 4 zaterdagen en 4 avonden.
Deelname staat open voor:
1.   Werknemers Abbott
2.   Oud werknemers Abbott.
3.   Oud introducés
4.   Leden AWHB

Het inschrijfgeld bedraagt € 30 per persoon voor de competitie.

U kunt zich opgeven bij Hans Duijnmaijer via Duijntje@outlook.com of Arie Jongeling via a.jongeling@xmsweb.nl

Koppelwedstrijden

Er worden tevens vanuit dit competitieverband 2 koppelwedstrijden georganiseerd in Breukeleveen.
Inschrijfkosten zijn €12,50 en uw inschrijving dient uiterlijk twee weken voor de wedstrijd binnen te zijn.

Jeugdwedstrijden

Ook voor de jeugd organiseert de AWHB diverse wedstrijden. Hierover leest u meer bij de pagina over de jeugd.