Jeugdcursus

Woensdag, 11 april 2018 (14:30)

Clubhuis, Nieuwstad 150, Weesp

Op woensdagmiddag 11 en 18 april geven wij een jeugdviscursus. De cursus start om 14.30 en duurt tot 16.30 voor beide middagen. De cursus wordt gehouden in ons nieuwe clubhuis aan de haven aan het einde van de Nieuwstad. Deelname voor kinderen van 7 tot 13 jaar en is een basiscursus witvissen. Wat krijgen jullie deze middag: biologie van het viswater, visherkenning, onthaken, tuigje maken welke hengels zijn er, en nog veel meer. Voor cursusmateriaal en hengels wordt gezorgd door de vereniging, meedoen kost niets. Schrijf je snel in via jeugd@awhb.nl want vol=vol maximaal 10 kinderen.