AWHB 55+-competitie van start

Woensdag, 14 maart 2018

Het ijs is weer weg, de dagen lengen en de temperatuur stijgt! Tijd om weer aan vissen te denken! Ook dit jaar gaat 55+ er weer tegen aan. Voor 55+ leden van de AWHB bestaat de mogelijkheid om deel te nemen aan de 55+ competitie. De wedstrijden worden gevist op 5 woensdagen van 11.00 tot 14.00 uur.

1. 16 mei Smal Weesp (smalle deel) Verzamelen tussen Roskambrug en de Industriehaven
  2. 30 mei Naardervaart Verzamelen bij voorheen “de Wegman”
  3. 13 juni Muidervaart Verzamelen op gras tussen Muiden en Maxisterrein
  4. 11 juli Vecht (voorlopig* op de tunnel A1 langs de Weesperweg)
    Verzamelen eerste parkeerterreintje aan de Vecht bij Muiden
  5. 12 sept Bootjeswedstrijd Vecht + aansluitend prijsuitreiking in clubgebouw AWHB
    Verzamelen bij clubgebouw AWHB

Wedstrijdreglement
-Het inschrijfgeld bedraagt weer € 5,- Te voldoen bij eerste aanmelding.
-Er wordt gevist van 11.30 – 14.30 uur. Verzamelen om 11.00 uur voor de loting.
-De eerste 4 wedstrijden wordt er gevist op gewicht. Voor de bootjeswedstrijd geldt aantal p.p.
-Het gebruik van een goedgekeurd leefnet is voor de eerste vier wedstrijden verplicht.
-Om in aanmerking te komen voor de Willem Rijken Wisseltrofee moet men tenminste 4 van de 5 wedstrijden
  hebben deelgenomen. Bij 5 keer deelnemen vervalt het slechtste resultaat.
-Bij verhindering vooraf graag even een berichtje (Dit i.v.m. het aantal uit te zetten stekken)
-Bij slecht of gevaarlijk weer kan worden besloten om de wedstrijd in te korten of af te gelasten

*Het viswater voor de 4e wedstrijd op 11 juli in de Vecht bij Muiden is nog niet definitief i.v.m. het mogelijk weghalen van het oude fietspad om er privé weiland van- en dit daardoor voor ons onbereikbaar te maken.

Rest mij nog een ieder veel visplezier en natuurlijk mooi weer toe te wensen!

Gerard Bouman
Tel.: 06 363 05 962